0 avis
Les gardiennes d'Aether : Un héros improbable. 1 / scénario d'Olivier Gay
Livre
Edité par Drakoo. Aix-en-provence , 2021
Entre magie et technologie, l'Empire de Valania prospérait, jusqu'à ce qu'il soit envahi par des monstres quasi-invulnérables. Seule une étrange épée peut les blesser mais elle s'est liée à la première personne qui l'a touchée : un jeune serviteur du palais. Le destin du monde dépend désormais de lui. Il a pour l'aider une princesse caractérielle aux puissants pouvoirs magiques ; son amie d'enfance, épéiste de renom ; et une dangereuse pirate aux motivations mystérieuses. Lui, par contre ? Non, il ne sert vraiment à rien...
Autres documents de la série «Les gardiennes d' Aether»
Voir la série «Les gardiennes d' Aether. Drakoo»
- Type de document
- Livre
- Langues
- français
- Description physique
- 48 p.; 29 cm
- ISBN
- 978-2-490-73530-3
- Date de publication
- 2021
- Série
- Les gardiennes d' Aether
- Cote
- BD GAR 1
- Fonds
- Jeunesse
- Référence
- 1
- Classification
- Bandes dessinées
Se procurer le document
Pour réserver un document connectez-vous à votre compte.
Musique audio - 2018 - Limpid as the solitudes / Félicia Atkinson, Jeffre Cantu-Liedesma, comp interp.
Autre format
Issus de la même oeuvre
En savoir plus
Biographie
Ecouter l'album sur Deezer
Biographie

please vist the official last fm page http://www.lastfm.fr/music/Felicia+Atkinson Felicia Atkinson is a French composer, artist and writer born in Paris in 1981. Her 10th solo album under her name, Space As An Instrument, will be out on Shelter Press during Fall 2024. She has played her electro acoustic music for piano voice and electronics in many places such as Atonal Festival , CTM festival, Unsound, Présences Électroniques, Le Guess Who or Rewire Festival. A tkinson is a polymath by nature, engrossed in a variety of daily artistic practices that nourish one another. In her garden, she performs the slow work of cross-species relationship building, cultivating an ideal space for introspection and further creation; many of the album’s vocal and electronic elements were recorded there. Poetry, which she prizes for its capacity to render the everyday tools of meaning-making more enigmatic, becomes folded into the music as well. She paints as often as time allows. One personal limitation Atkinson finds in painting, the rendering of perspective, has become one of her music’s defining characteristics. The vantage point of the listener is slippery and undefined, with sounds at once appearing gigantic and miniscule, distant and immediate. Read more on Last.fm. User-contributed text is available under the Creative Commons By-SA License; additional terms may apply.